0

Puchar Świata w skokach narciarskich w TVN i Eurosporcie

Puchar Świata w skokach narciarskich wraca na anteny TVN i Eurosportu, a także Playera. Dodatkowo w tym sezonie stacja TVN, po raz pierwszy w historii, pokaże rywalizację panów w trakcie mistrzostw świata w Planicy.

Naszą ambicją jest pokazywanie fascynujących wydarzeń sportowych w najlepszy możliwy sposób. Mamy najbogatszą ofertę sportów zimowych w Polsce, a perłą w koronie naszych zimowych praw są skoki narciarskie. Chcemy, aby sport połączył miliony widzów TVN Warner Bros. Discovery we wspólnym kibicowaniu, dlatego pokażemy niemal wszystkie konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich w TVN, Eurosporcie 1 i w Playerze – powiedziała Dorota Żurkowska, Dyrektor Eurosportu w Polsce i Członek Zarządu TVN Warner Bros. Discovery w Polsce.

Na antenie TVN oraz w Eurosporcie 1 rywalizację najlepszych skoczków narciarskich świata komentować będzie duet Marek Rudziński i Igor Błachut. Reporterem relacjonującym wydarzenia spod skoczni w obu stacjach będzie Kacper Merk, a podczas wybranych konkursów widzowie TVN zobaczą również Krzysztofa Skórzyńskiego. Osobne będą z kolei studia towarzyszące transmisjom. W TVN poprowadzą je Sebastian Szczęsny i Damian Michałowski, których stałymi gośćmi będą Magdalena Pałasz i Jakub Kot. Studia Eurosportu prowadzić będą natomiast Paweł Kuwik oraz Michał Korościel, a wśród gości oprócz Magdaleny Pałasz i Jakuba Kota zobaczymy również m.in. Krzysztofa Bieguna i Wojciecha Topora. Podczas zawodów w Wiśle i Zakopanem, a także najważniejszych konkursów, czyli mistrzostw świata i Turnieju Czterech Skoczni studia będą realizowane na miejscu wydarzeń.

Po świetnych wynikach Polaków w Letnim Grand Prix z optymizmem czekamy na 5 miesięcy sportowych emocji, licząc na wysoką dyspozycję naszych zawodników. Klientom TVN Media oferujemy szeroki wachlarz możliwości w zakresie komunikacji marek. Widownia skoków narciarskich na dużej antenie TVN jest relatywnie bardziej rodzinna. W Eurosporcie skoki ogląda widownia męska, szukająca eksperckiego komentarza. Z kolei kroniki skoków emitowane po Sporcie po Faktach oraz w cenionej również przez reklamodawców stacji newsowej TVN24 prezentują informacje o skokach w skrótowej formie, docierając szeroko do grupy komercyjnej – podkreśliła Aleksandra Przeździecka, Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju w TVN Media.

admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *