Polsat News osiągnął w maju rekordowe poziomy oglądalności. Programy stacji, związane z kampanią prezydencką, emitowane w maju 2025, czyli „Polska Wybiera. Wybory prezydenckie 2025”, a także noc wyborcza.
Według najnowszych danych, Polsat News uzyskał w maju 1,60% udziału w rynku w grupie wszystkich widzów oraz 1,38% w grupie komercyjnej (16-59 lat). To wzrost aż o 22% w porównaniu do maja 2024 roku. Wysokie wyniki odnotował także siostrzany kanał Wydarzenia 24, którego udziały wzrosły rok do roku: w grupie 4+ o 35%, a w grupie 16-59 o 51%.
Kulminacją wzrostów była noc wyborcza z 1 czerwca. Program „Polska Wybiera. Wybory prezydenckie 2025”, transmitowany na antenach Polsatu, Polsat News, Polsat News Polityka oraz Wydarzenia 24, w momencie ogłoszenia pierwszych wyników exit poll przyciągnął ponad 1,7 mln widzów w grupie ogólnej. Łącznie stacje Grupy Polsat uzyskały wówczas 14,9% udziału w rynku w grupie komercyjnej (16-59 lat), wyprzedzając konkurencyjne anteny TVP1, TVP Info i TVP Polonia (łącznie 10,8%).
Kolejny rekord padł 2 czerwca – tego dnia Polsat News osiągnął 3,24% udziału w rynku w grupie ogólnej, co jest najlepszym wynikiem od września 2024 roku. W grupie komercyjnej (16-59 lat) wynik wyniósł 3,38%, najwyżej od grudnia 2023 roku.
– Polacy wybierają Polsat News jako rzetelne źródło informacji w kluczowych momentach życia publicznego – komentuje Piotr Witwicki, dyrektor Pionu Informacji i Publicystyki Telewizji Polsat, redaktor naczelny Interii.
Wzrosty oglądalności to efekt konsekwentnie realizowanej strategii redakcyjnej: szybkich i wiarygodnych relacji, obecności reporterów w całym kraju oraz organizacji debat z udziałem najważniejszych kandydatów i ekspertów politycznych.